torsdag 16 februari 2012

Prima ballerina..




Här var det dansuppvisning härom kvällen. Dans och sång är det som gäller. Och klä ut sig så klart. Ju glittrigare desto bättre. Sprang förbi en liten butik härom veckan som skulle stänga igen och sålde ut alla festligheter med 80% rabatt. Kunde man ju inte missa tänkte jag och kom ut alldeles för lång tid senare med paljettväska, sidenhandskar, glitterdiadem, hårspännen.. Ja allt sånt som bara är bäst när man precis har fyllt sex. Och förresten var det inte helt fel för en som är trettiotre heller.. Och så vill jag tipsa om dom där hörlurarna som är bäst på länge. Bra när man springer, bra när man sitter, bra när man diskar.. och så kan man svara i telefon. Eller koppla in ett par hörlurar till som storebror och lillasyster brukar göra om kvällarna. Ligger och diggar i pyjamas till favoritlåtarna utan att någon annan får höra..

1 kommentar:

  1. Fina, fina ballerina!

    Jag måste snart ta med kameran ut och försöka fota panoreringar. Känner mig störtdum att springa och fota. Folk som eventuellt hamnar på bild vill ju antagligen inte det.... Jag har ju iallafall inte frågat.... Suck! Svårt tycker jag...

    Kramar

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...