onsdag 15 februari 2012

Inspiration till tusen..


bild tordboontje.com

Igår fick jag sprillans nya inspirationstidningar av min underbare man!
I en blankglittrig påse. Vilken lyx.
Jag har bara sneglat lite i dom för jag tänkte att dom ska räcka länge..
Den här lampan blev jag genast störtkär i.
Jag har gillat Tord Boontjes girlanglampa innan men aldrig blivit riktigt sugen. Men nu, när den har flyttat in i glaskulan! Det blev som en egen liten sagovärld i en drömbubbla.

Och som om det inte var nog med tidningarna så bjöd vår minsta på 12 timmars nattsömn inatt! Tänk jag hade faktiskt glömt vilken annan människa man blir av att få sova hela natten - i ett streck - utan att vakna! 10 år yngre faktiskt och 10 kg lättare. Jag drömmer mig bort bland fantastiska lakan. Kolla in dom här ifrån bolia.com.




Och som det blir när man översköljs av inspiration och är på rätt humör så bläddrar man lite här och där och sedan klickar lite här och där. Hittade till franska sidan domestic.fr och dom här härliga muggarna.
Bara att välja efter humör..


..eller vad sägs om tapeterna..



 ..eller de här väggdekorationerna..



bilder domestic.fr


 Här skiner solen. Himlen är blå och snön gnistrar.. Men rackans så kallt det var.

Ha en skön dag!



2 kommentarer:

  1. Jag ÄLKAR din blogg sötaste du!!

    SvaraRadera
  2. Så mycket fantastiska bilder du bjuder på. Blev störtförälskad i påslakanet med trädet på. Lovely!
    Kramar
    Kicki

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...