onsdag 23 november 2011

Tejp-feber..



Jag känner mig smittad av WASHI tape febern. Den har cirkulerat runt ett tag nu och jag har verkligen försökt att stå emot. Istället börjar jag bli besatt av den men vet inte riktigt vart jag ska börja? Vilken färg? Eller rättare sagt vilka färger? Var finns dom bästa? Herregud jag vill ju ha alla på en gång. Är inte den här tejpen vad alla sanna pysslare längtat efter sedan barnsben? Tänk att bara få gå loss och tejpa upp en hel vägg hur man vill och nästa dag är det bara att byta. Och byta. Och byta. Och byta. Ja ni förstår. Känner mig ungefär som när jag var liten på ett nöjesfält. Jag ville åka allt på en gång och mådde nästan illa för att jag knappt kunde hejda mig. Ungefär så, utan att överdriva, känner jag för den här tejpen. :) Tips emottages gärna!



Och när jag sitter här och vältrar mig i tejpen hittar jag även dom här oemotståndliga japanska pappersballongerna... Bara så fina!



Och en sån här vägg skulle jag behöva just nu för all inspiration som kretsar runt i mitt huvud. En egen klämma för alla tidningsurklipp, vykort, flyers, visitkort, foton och komihåglappar... Eller är det kanske just där tejpen kommer in?





Och dom här godingarna som man kan ladda ner en pdf mall på hos www.3eyedbear.com.
Bara så där! Klippa och klistra! Finns massa fler att välja på!

Nu har jag bubblat klart för ikväll. Vad bubblar i ditt huvud? Ha en trevlig torsdag!


3 kommentarer:

  1. Oh yes. Do can make so many nice things with the tape. Thank you for your post. Now I know where to buy such masking tapes in Germany.
    Have a nice day. :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller sova utan den där tejpen ;) Tänkte skicka efter min på nätet! Vi hörs!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. De är ju faktiskt inte sååå dyra, så jag har slagit till på ett helt gäng. I alla möjliga färger och mönster. Men det finns ju fler....Beroende? Tja.... ;)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...