torsdag 17 november 2011

Kalenderdags


Går och laddar lite för årets adventskalender. Barnen brukar få öppna ett litet paket varje dag. Ibland är det en chokladbit, ibland en liten leksak eller en peng. Det roliga är ju att öppna. Nu har vi flyttat och jag går och funderar lite på vart det ska hängas i år. Kanske köksväggen. Vill man skriva ut kuliga siffror att fästa på paketen kan man göra det på petit elefant här.
Och granen, vart ska vi ha den?! Även om det kan se underbart fint ut i en tidning med en luftig gran på väggen som den här så smäller ändå en riktig högst tycker jag. Det ska lukta granskog som i Småland och man ska trava omkring i lite barr här och där. Och nu kan jag inte hålla mig länge till innan adventsstjärnan åker upp. Trevlig torsdagkväll på er!

3 kommentarer:

  1. Jag går också och laddar upp för att hänga upp stjärnorna... :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Men man kan väl ha båda granarna? :) Jag tycker den här är så fin nämligen. Och tänkte väl att man kan sno ihop en sådan själv...fast man ska ju ha tid till allt man vill också... Håller med dig dock att en riktig gran måste in, annars blir det inte jul! Ha en toppenfredag! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt Kicki, varför nöja sig med en?!! :)

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...