måndag 14 november 2011






Köpte en skärm för ett tag sedan på loppisen runt hörnet. En tia ville dom ha och det fick dom. Sedan har den legat där och tittat på mig. Skärmen.
Men nu till slut har den fått nytt liv. Och det där pärlbandet kom äntligen till nytta som jag köpte på studiebesöket i Borås när jag gick i nian. Alldeles tydligt är jag en saksamlare. I alla fall när det gäller fina papper, tyger och band och knappar och pärlor. Och lampor. Och visst gör jag mitt bästa för att föra det vidare.

5 kommentarer:

  1. Snyggolampa! Vad är det du har runt? Är det virkat? Stickat? Snyggt är det iallafall :) Har en liknande men lindad i grått linnetyg. Det blev också rätt bra, men inte lika färgglatt förstås. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket och kommentaren! Välkommen tillbaka ;)
    Nu skall jag kika runt hos dig! Ha en fortsatt skön dag

    SvaraRadera
  3. Häftig lampa! Skönt med en själsfrände - Den som spar hon har :)

    SvaraRadera
  4. Så fint, så fint! har själv ett lampskelett i källaren som inväntar inspiration.

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...