måndag 24 oktober 2011

Att kasta lasso




Det är svårare än jag trodde att markera, klippa, klistra, öka kontraster och ändra färger. Vanligt lasso. Magnetlasso. Snabbkommandon. Tydligen är det bara ens egna kunskaper som sätter gränsen för vad man kan göra i Photoshop. Det låter ju lovande tänker jag. Och har bestämt mig för att öva öva öva.
Funderar på att smita iväg på bio någon kväll nu när våran minsta solstråle faktiskt sover ganska säkert fram till midnatt.
Jag har ingenting emot att sitta själv i biomörkret. Tvärtom känns det som ganska välutnyttjad egentid!
Är nyfiken på Woody Allens senaste film "Midnatt i Paris". Paris kan ju aldrig bli fel -eller hur? Eller kanske "En dag" som är gjord efter boken med samma namn. Har läst boken och hoppas att filmen ska vara lika bra!

1 kommentar:

  1. Vilken fin sida du har!
    Jag vill också lära mig photoshop! Vilka sköna tofflor det ser ut att vara, vart hittar man dom?!
    Sara

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...