fredag 10 maj 2013

Metalliskt..



 
 

Metalliskt är temat på fabriken denna veckan.
Och jag har lite svårt att hitta metall här hemma.
Konstigt nog med tanke på at jag är lite smått besatt i allt som glittrar..
Men dom här faten fyndade jag på en loppis i somras. Lite bra till allt möjligt faktiskt.
Jag har nog alltid tyckt att metallmaterial gör inredningen lite kall, men kombinerar man det med något mjukt i form och färg blir det en spännande brytning där metallen vackert speglar sin omgivning.
 
 
Ha en fin fredag!
 
 
 
---

3 kommentarer:

  1. Vad söta dom var!
    Ha en fin kväll!
    Lena

    SvaraRadera
  2. Så fina och tänk vad mycket spännande man kan hitta på loppis. Den enes skräp den andres skatt. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...